fredag den 2. marts 2012

Sopranos, gin og tonic og Citysingler

Jeg har hørt, at serien The Sopranos skulle være god, så den er jeg er begyndt at se. 1 afsnit, 1. sæson. Så nu ved jeg, hvad jeg skal i meget lang tid, for der er 6 sæsoner. Den handler om en mafiaboss, der begynder at få angstanfald og derfor starter i terapi. I like.

Morbid og sjov på en gang. Den tegner godt. Det er skønt det der med at følge en serie, som man kan sætte på, når man lyster.

Sidst så vi "The big C",  som jeg virkelig kan anbefale.

Har du set The Sopranos - og hvad synes du om den? Afslør ikke noget for mig.

Når jeg kigger udenfor er der smukt, og jeg glæder mig til at haven bliver grøn, og jeg igen skal slænge mig i mit interimistiske hyggehjørne på terassen. Jeg savner noget mere af den her stemning:


 Men når jeg lige nu ikke kan få sommer og gin&tonics, som på billedet, så er det godt jeg snart skal ind og se City singler II med hende her og andre gæve qvinder i selskab med looots of g&t. Glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner