mandag den 4. juni 2012

Tudefjæs

Nåmmn hvis I ikke gider høre mere om den bog, forstår jeg det virkelig godt.

Fars dag. Må lige være lidt nærværende. Men altså, for pokker da. Begynder snart at tude, se lige de mails/beskeder jeg har fået i dag fra læsere:

Charlotte: "jeg er godt i gang og du skriver altså bare vildt godt og medrivende, synes jeg".

Helene: "Det kan så let gå godt" af Louise Ariesen Rams.  En helt fantastisk læser-oplevelse ;). Føler næsten at jeg er gæst på Topas Ecolodge. Rejsefeberen melder sig klart i mit indre ♥.

Ella:  "Så er jeg halvvejs med bogen, den er sjov og spændende at læse".

Jeg har skrevet bogen for min egen skyld og til mine piger, men det varmer da så meget mit hjerte at læse det her.

1 kommentar:

  1. Kære Louise. Selv tak;-) Jeg har lagt en lille anbefaling på min blog, håber det er ok:-)

    SvarSlet

Jeg ææælsker dine hilsner