søndag den 2. september 2012

Vil bare se serier på telly hele dagen

Søndag. Gråvejr. Har besluttet mig for, at jeg måske vil løbe en tur. Ja ja - grin I bare - det er en stor beslutning. Resten af dagen vil jeg hænge i sofaen sammen med Walter, og måske børn hvis de gider, og se LOST i timevis. En amerikansk serie, som skulle være super duper. Vi har fået hele serien og vil bare kigge og kigge. Og når et afsnit er slut, vil jeg starte et nyt.

 
Fik denne fine læseanmeldelse på det kan så let gå godt:

Hej Louise.
Har slugt din dejlige bog. Det har været fantastisk at læse om Jeres oplevelser på Eco Lodgen, både de gode og de knap så gode. Dine beskrivelser af dagligdagen og de udfordringer det giver, når alt personalet er knap så gode til engelsk og der kommer gæster i en lind strøm er underholdende og giver et sjovt og spændende indblik af den anden side af den Eco Lodge jeg oplevede. Jeg fik et kæmpe flashback da du skrev om græskarsuppen. Den var bare så god, og har du opskriften må du gerne loaden den op her på siden. Kender et par stykker der også stadig husker den som den bedste græskarsuppe :-)
Dine beskrivelser af området omkring lodgen, både naturen og de små landsbyer, de lokale markeder samt vejforholdene til Sapa er så malende at jeg bare ved at læse om det genså alle mine billeder fra området.
Da vi rejste fra Vietnam var jeg sikker på at det ikke var sidste gang jeg besøgte landet. Siden er det jo kommet mange andre fantastiske lande ind over, men din bog har helt sikkert genoplivet ideen om at jeg skal til Vietnam igen!
En sidste ting som jeg syntes du skal have med, er den måde du og Walter var overfor gæsterne. Vi følte os så velkomne, og kunne absolut ikke mærke, når der var kaos. Jeg tror vi har været der meget tidligt i jeres ophold (august måned) men allerede der var i meget professionelle og samtidigt venlige :-)
Tak for en rigtig dejlig læseoplevelse!

Glad, glad for den er jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner