onsdag den 25. januar 2012

Hvad ville google gøre? - lydbog til gratis download på DR

Det sidste års tid har jeg researchet en del (som det så fint hedder) i forhold til at skrive og udgive en bog. Det har ledt mig til fine blogs, interessante links og virkelig seriøse mennesker, der kan hjælpe. Det er helt fantastisk, hvad der ligger på nettet af gratis hjælp, tip og ebøger. Jeg har besøgt bogmessen, snakket med forlag, taget skrivekurser og i det hele taget forberedt mig meget på den udgivelse, der til maj står for døren. Som virkelig er mit hjerteblod.

I et andet blogindlæg vil jeg skrive mere om de gode sites, jeg har fundet, og om de gratis e-bøger der bare ligger og venter på, at folk finder dem.

Da jeg netop har besluttet mig for, at min bog også skal udgives som e-bog, prøver jeg at suge til mig af andres erfaringer med markedsføring. Jeg ved som førstegangsudgiver, at det er helt afgørende at jeg selv gør en kæmpe indsats. Ellers sker der INTET.

Det har ledt mig til den bog, som dette indlæg egentlig skulle handle om.

"Hvad ville google gøre?" af Jeff Jarvis.

Vil du vide, hvordan google tænker, kunne du tænke dig at få lidt at googles trylledrik? Kunne du tænke dig at høre en meget anerkendt journalist og professors bud på fremtidens muligheder for almindelige mennesker på nettet, og hvordan det bliver de små forretningers marked?

Så læs den.



Eller rettere hør den. For tiden kan den nemlig downloades GRATIS  pÃ¥ DR's hjemmeside. Adressen kommer her .

Den fortæller om, hvordan Google ikke bare har revolutioneret internettet, men alle brancher. Uden at være markedsføringekspert, så tror jeg, at det vil koste dig penge, hvis du ikke hører den.

Jeg har ikke engang hørt den til ende, og jeg har allerede ringet til en ven og beordret ham til at høre den, samt fået lyst til at anbefale andre at høre den. Det siger vist noget om hvor god jeg synes den er indtil nu.

Den koster i øvrigt 299,- hvis du skulle købe den i boghandlen. 

Jeg hører den, når jeg kører bil.

Hvis du mener, nogle af dine venner kunne have interesse - så del linket. Den er GRATIS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner