lørdag den 21. april 2012

Metaltræthed

I dag er jeg så træt, at jeg næsten snorker ned i tasterne. Og har endda sovet middagslur und alles. Har vist lige rigeligt gang i kedlerne, fantastisk som jeg altid får det timet, at alting skal falde sammen på en gang. Hmm.

Jeg føler mig som aldrig før i mit liv særligt beriget med skønne veninder og kvindebekendtskaber. Lige nu er det som om, der er en kreds af engle omkring mig.  Nogle veninder er nye, nogle er rigtig gamle, nogle ikke så tæt på som andre, nogle er alt for langt væk. Fælles for dem alle er, at jeg ELSKER deres selskab, de giver mig vitaminindsprøjtninger, grin og jeg ser dem for lidt. Tak gud for disse skønne skabninger, og for at vi kan dele op og nedture i vores liv.


Særligt vil jeg fremhæve denne skønne sag her - nu med bril. Hende har jeg kendt siden blå stue og hun er den skønneste milf. Jeg kender ingen som hende. Hun er helt sin egen. Hendes hjertelighed kender (næsten) ingen grænser, og hun løfter ALTID andre op.

Og se lige her hvem vores stalkerteam fik sat kloen i til Ordkraft. Maren Uthaug, (som jeg tror efterhånden har lidt svært ved, at synes hun kan leve op til den stjernestatus, vi giver hende. Men det er også lidt for sjov).

Photobucket

Tak til Lise, Lisbeth og Maren. Og for at jeg alligevel tog afsted til Ordkraft.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner