onsdag den 22. august 2012

Døtre ved bedst

Igår blev jeg ramt af musen. Altså madpakkeinspirationsmusen. Nu skulle mine børn altså have nogle spændende madpakker, skulle de.

Med sjælden kendt motivation stegte jeg små oksefrikadeller. I mit ansigts sved høvlede jeg squash ned i dem og bagte pizzasnegle, så det stod ud af ørene.  Nu skulle den have. Så dejligt at kunne tage noget op fra fryseren som samtidig kan køle madpakken.

Hvis du har børn kender du måske den gode intention, her i skolestarten.

Lidt senere kom Kristine med den sandeste sandhed: "mor vi ved jo godt, at om nogle dage, så er madpakkerne de samme igen".

Shes so right!

2 kommentarer:

  1. Hvad der er givet godt ud, kommer sjældent dårligt tilbage;o)
    Og hvem ved?? Af de brudstykker, man husker fra sin barndom, kan det jo være, at det netop er dine oksefrikadeller og pizzasnegle, som dine børn husker?? Og netop fordi de er lavet med kærlighed (og squash) har man jo lov at håbe....

    SvarSlet
  2. Så rigtigt sagt KAtja:-) Har du gode tip - du kan godt lide at lave mad. MAdpadkketip?

    SvarSlet

Jeg ææælsker dine hilsner