tirsdag den 23. september 2014

How to build a girl - af Caitlin Moran

Et af de interview vi har foretaget til Kvinders lyst, foregik i cafeen på Den sorte Diamant i København. Det er et smukt sted med højt til loftet og smukke bøger overalt. Om aftenen var vi til et foredrag med den britiske journalist og forfatter Caitlin Moran, som har skrevet en skøn bog, der hedder: Kunsten at være kvinde. Det var sjovt!


Jeg er vild med hende. Ja,  jeg er en af de slags fans, der glemmer al min værdighed og kunne finde på at kaste mig om halsen på hende og bede om hendes underskrift.

Jeg har fået fremsnuset, at hun har skrevet en ny bog, en ungdomsbog. Den hedder: How til build a girl. Jeg skal så meget have den købt og tvinge mine piger til at læse dem:-). Det er en komisk roman.

 How To Build A Girl, book, author, Caitlin Moran, review, sexuality, teenage, Catzy Rentzenbrink

Du kan læse en anmeldelse af den på The New York Times her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner