søndag den 10. juni 2012

Uge 1 - med min bog i hånden.

Klokken er mange og jeg skulle sove, men jeg har proppet mig med så meget chokolade med lakrids, det holder mig vågen. Har ellers været udmattet som hundrede alderdomshjem, efter en strabadserende men god uge.

Jeg har solgt mange bøger og jeg har fået lykønskninger, dejlige læsertilbagemeldinger og tilmed gaver. Det gør mig SÅ glad. Tænkt at have inspireret nogen. Stort. Var også en smut i "Rejsen på P4". Haft møde med inspirerende skribenter.

Størst var det, da mine piger den første aften lå ved siden af hinanden i sengen og læste i hver sin bog. Mors bog.

Jeg har svinget mellem at være energisk og nærmest høj og sprudlende af energi, til at trodse mit "lukningspunkt" blive overtræt, irritabel og falde sammen som en karklud.

Jeg har arbejdet hårdt med at finde relevante kontaktpersoner og sende pressemeddelelser ud. Jeg har sendt anmeldereksemplarer ud til magasiner og medier. Så nu må vi se. Det er både sårbart og spændende at skulle ud med "barnet".

I morgen skal jeg tale med Nordjyske, der kommer en journalist og såmænd også en fotograf. What to wear?

Nogle har spurgt ind til, hvordan jeg har udgivet bogen. Det deler jeg meget gerne. De næste blogindlæg skal handle om hvordan, og hvorfor jeg startede med at skrive, og til den bog jeg sidder med idag. Og som er så fin.

I øvrigt. Til jer læsere der allerede har købt og læst. Det ville være dejligt, hvis I ville gå ind og anmelde "Det kan så let gå godt - i udlandet med familien" her:

http://www.saxo.com/dk/det-kan-saa-let-gaa-godt_louise-ariesen-rams_haeftet_9788792769039?searchText=det%20kan%20s?%20let%20g?%20godt

Tusind tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner