mandag den 10. september 2012

"Livet er så mange ting" på TV2/Nord


Jeg stod med det ene ben ud af huset på vej til et eller andet - forvirret som altid - da Morten fra TV2/Nord ringede til mig for et par uger siden. Om jeg havde lyst til at deltage i et program "Livet er så mange ting", om mennesker der har gjort usædvanlige ting.

Jeg sagde straks ja - og først bagefter tænkte jeg:  "shit - en halv times program - kun med mig".  Jeg skulle medbringe en masse ting som betyder noget for mig. Det var helt sjovt. Og tiden flyver jo afsted, når man taler om sig selv.

Det har været ret sjovt at gå rundt og finde ting som skulle med. Billeder, tegninger, gaver, kort fra veninder. Hvordan skulle jeg vælge?

Kristine har været ret fraværende i skolen sidste uge, men jeg spurgte alligevel, om hun ville med. Storen er på lejr i Ribe. Kristine tog med  - og har i dag været på "virksomhedsbesøg" på Mediecenter Nord, og har set hvordan de lokale nyheder og programmer bliver produceret. Det var sjovt for hende at se studierne og mixerpultene bag skærmene. TV2 Nord har virkelig vokset sig stor og professionel i forhold til i starten, hvor der blevet sendt nyheder på TV-Nord og vi sad og vinkede til skærmen, for at få journalisten til at kigge ud på os, i stedet for ind i det forkerte kamera.

Undervejs tog Kristine denne lille film på mobilen. Beklager den dårlige lyd. Udsendelsen bliver sendt om et par uger.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner