fredag den 23. marts 2012

Fredagsfølelse

Det er fredag, det er fedt.

For det er en god dag. Jeg har det godt, føler mig rimelig afslappet og svært tilpas.

I morgen skal jeg til Århus til yogasupervision og lørdag aften skal vi være sammen med gode venner.

Varmen i vejret gør mig godt, og det er rart at vide, at uanset hvad vi gør, så er foråret på vej.

Mine to piger har haft travlt denne uge og her i eftermiddag er jeg måske heldig at have en plads på deres balkort. Måske jeg skulle begive mig ud i noget så sjældent som at bage en kage sammen med dem, eller få købt det Blå mandag tøj til storen.

Det tror jeg kunne være en god aktivitet.

Og så vil jeg stille og roligt - uden de ved det - hive stikket ud af routeren - og trække uskyldigt på skulderen, når de spørger:

"hvorfor har vi ikke internet?"


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner