tirsdag den 6. marts 2012

Er rygsækken blevet for tung? Mod skal der til - om terapi

Jeg fik en kommentar her på bloggen, som jeg blev glad for at læse. Den skal der prales med til jer:-) Her kommer den:

Hej Louise,
Jeg faldt lige over din blog og blev rigtig glad af at læse den.
Jeg opdagede, at jeg havde behov for at se en psykolog, da mit forhold til min mand begyndte at gå fra hinanden. Jeg har altid været af den opfattelse, at "man skal kunne klare sine problemer selv", men da vi begyndte til parterapi i København, gik det op for mig, at man - netop som du siger - ikke er svag, når man siger ja til terapi. Det er en måde at se problemerne i øjnene på, og det kræver mere mod end at feje dem ind under gulvtæppet, som de fleste andre gør.
Hilsen Berit

Foto: Bo Løvschall

Det var det her hun læste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner