mandag den 23. april 2012

Ligeved og næsten, korrekturlæsning og konfirmationspsykose

Det er en lang proces at udgive en bog. Jeg sidder og læser korrektur. 1. runde. Og når den er slut, kommer der en 2. runde. Tror tilsidst ikke jeg kan holde ud at læse mere i den.

Men det er skønt at se den nu, hvor den er sat op grafisk, og den bliver så fin, synes jeg. Forside, bagside og flapper er færdige. Jeg er glad for den.

Om to uger skal min ældste datter Vera konfirmeres. Det er stort. Forberedelserne har stået på længe og - klart har jeg været og er i konfirmationspsykose. Men vi glæder os rigtig meget. Forventningerne er så høje at jeg krydser fingre for at pigebarnet ikke bliver skuffet. Vil jo så gerne gøre hende glad. For jeg er jo så stolt. Af hende.

1 kommentar:

  1. Sikke nogle fine projekter. Bloggen er rigtig fin, og jeg glæder mig til at følge dig:)

    SvarSlet

Jeg ææælsker dine hilsner