torsdag den 12. april 2012

Marens tesi er en pøllefanger

Jeg følger en blog af en der hedder Maren Uthaug . Nogle kender hende.

Fuld af glæde og genkendelse læste jeg hendes blogindlæg om det umulige i at få gode rutiner udi tebrygning.

Du kan læse det her.

For se lige hvad hun er ude i:
Photobucket

Her var mit svar til hende:

åh kender det så godt – jeg har i 20 år prøvet at få en nem og god måde at lave te på, men øv altså – overvejede så sent som i morges, at nu ville jeg til kun at drikke Yogi-te i poser, det er god te, og nemt.
Men jeg ved da at jeg snart igen liiige må ind i en teforretning og købe noget lækkert løste. (Min datter tvang mig til at købe noget Kronprinsesse Mary- te, det serverede deres søde dansklærer for dem når de skal læse selv. Og jeg må indrømme det smager godt)

Walter – min mand (kom først til at skrive “and” – det er han på en måde ikke) er ude i, at vi må købe sådan en dobbelt kaffemaskine, hvor teen langsomt kan løbe ned og trække. Men det er et monstrum og kender du det? Jeg bliver bare så træt af at tømme teblade ud i vasken.

Jeg synes du er et tålmodigt menneske at du kan arbejde med de der papirteposer, jeg er ved at få et raserianfald, når de ikke kan passe ind i de der plastiktingester. Og hvis jeg dropper plastiktingesten, ender det altid med at posen falder ned i kanden eller koppen. Æv altså.
Forstår til fulde din aversion mod støttestrømpefarvede tepose, føj for den klamme – engang vi kom hjem fra ferie, var den muggen.

Iøvrigt ligner din store si den som min jordemoderveninde Pernille har fortalt mig om, de bruger til at fange pøller op af de store fødekar på fødeafdelingen i pressefasen;-). Det var noget med noget eva trio si, siden har jeg smilet hver gang jeg ser en eva trio si.

Nå vil ind og lave kaffe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner