torsdag den 19. april 2012

Ordkraft

Ordkraft. Har drønet rundt og stalket de kendte kvinder som jeg beundrer. Hanne Vibeke Holst, Julia Lahme, Maise Njor og Anne Grethe Bjarup Riis og Maren Uthaug.

Ordkraft var større end sidste år. Det har udviklet sig i en god retning - mange forfattere er med.

Inden jeg tog afsted, tog jeg en lille stak med at de postkort, jeg har fået lavet til bogen. Lidt genert fik jeg afleveret et til P4s stand.

"øh jeg har skrevet en bog og den udkommer til maj", hviskede jeg til journalisten for at dem som stod ved siden af ikke skulle høre det. Ville egentlig hurtigt vende mig om og løbe hjem - men journalisten greb mig og sagde

"hvad er det for en bog, og kan du snakke om den lige om lidt?"


"øhhhh - ja. Tror da nok lige jeg kan"


Veninde Lise og jeg undertrykte vilde glædeshop.

Så skal altså i radioen - i morgen, P4 mellem 16 og 18:-)



3 kommentarer:

  1. Naijh hvor fedt! Men r ud fra, det er P4 Nordjylland?

    SvarSlet
  2. hehe, jeg så dig godt. jeg sad i studiet imellem 16-18 for at skrive et digt, og jeg var lige ved at løbe ud til dig, men så var du væk. Og jeg ærgrede mig over at jeg ikke kunne høre da du blev interviewet. Men det var jo oppe i kedelhallen.

    SvarSlet

Jeg ææælsker dine hilsner