fredag den 15. marts 2013

Fredag er alting godt

Den godeste fredag ever. Det har været en lang streng vinter for mig.

Men lige nu skinner solen. I aften skal jeg til koncert sammen med mine piger og nogle andre flere søde piger.

I går holdt vi foredrag. Det er den bedste måde for mig at arbejde på. Walter var med - jeg skulle ikke klare hele teknikken alene. Dejligt. Pigerne var med. Jeg føler mig heldig. Det var en dejlig eftermiddag.

Jeg elsker, når den vante hverdagsrytme bliver brudt. Jeg kan næsten ikke få mig til at sige det næste vilde, fede der skal ske. Det er længe siden noget har gjort mig så glad:

Jeg tager afsted i morgen. Til Spanien. Syd for Barcelona. Helt alene.

Jeg har booket en afbudsrejse helt til mig selv. Selvom ingen penge har vi nok af, og nyt tøj har vi haft.

Der vil jeg, sove, læse, hænge i et boblebad, gå ture, meditere, skrive, spise sund mad, spise chokolade, sidde på en cafe i solen. Nyde mit eget selskab og at jeg ikke skal tage hensyn til nogen som helst. Lade op.

Tænk at jeg virkelig gør det. Cannot believe it. Det burde være alle mødre (og selvfølgelig også fædre) forundt.

Walter er på ski med arbejde i Sverige. Børnene er på weekend hos søster. Alle er glade lige nu.

Jeg var så heldig af få et tilbud til halv pris. Du kan med fordel tilmelde dig sweetdeal.dk

I hører nærmere..........

1 kommentar:

  1. Rigtig god tur. Hvor er det inspirerende.
    Jeg tager selv et 'familieorlov' helt alene afsted og det giver alle så meget. Og ja det burde være alle forundt. Nyd din tid

    SvarSlet

Jeg ææælsker dine hilsner