mandag den 18. marts 2013

Nu med badehætte.......

Synes I, jeg spammer jer med facebookstatusopdateringer og blogindlæg?

Jamen jeg er jo nødt til at snakke med nogen. Dette ophold er for pokker ved at udvikle sig til et stilhedsretræte. Og det er jo ikke så tosset. Har dog i går kommunikeret med et russisk par, da vi dyppede os i det iskolde kar efter at have siddet i den 42 graders varme pool: Vi sendte hinanden ansigstmimik der helt tydeligvis sagde: "Det er godt nok koldt det her". Man har jo slet slet ikke har brug for ord, når man kan løfte øjenbrynene og trutte med læberne som en glad hest samtidig.

Igår fik jeg hjertestop, da jeg så Anders Fogh Rasmussen. Jamen det troede jeg virkelig. Jeg spottede ham i Spa'et. Han havde sorte tangaspeedos på og en badehætte. No further comments. Det lignede sådan.

Badehætte har vi iøvrigt alle på her. Fandt jeg ud af efter at jeg selvfølgelig havde prøvet at vige udenom og komme ind uden. Indtil jeg så at ALLE havde badehætte på og det føltes som om at ALLE stirrede på mig. Rystet småløb jeg - som en anden Mr. Bean - til livredderen, mens jeg neurotisk pegede på mit hår. (igen - hvad skal vi med ord, når vi har kropssprog, jeg fik virkleig noget ud af det kommunikationsstudie på uni). Jeg frygtede at han ville sende mig ud til indgangen igen, for at købe en badehætte. Han reddede mig, jeg lånte en.

Nu er jeg igen en del af flokken. Anonym. Og det er det, jeg helst vil være her. Det passer mig storartet. Jeg gider hverken tage mascara eller deo på, have andet på end mit yogatøj, ja jeg gider nærmest heller ikke rede hår. Mine børn ville hade det. Børste tænder overkommer jeg dog. Der er så mange forskellige mennesker at det er lykkes mig ikke at genkende nogen. Det passer mig rigtig godt - for jeg har endnu ikke fået lyst til at småkonversere.

Nåmennøøh, hasta la vista. Skal ud at købe solbriller, solen er skarp idag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner