lørdag den 4. februar 2012

Pinterest

Oh oh oh jeg har fået mig forvildet ind på den fede fede Pinterest - som er en slags elektronisk opslagstavle med smukke billeder inden for alle mulige områder. Man kan følge andres opslagstavler og lade sig inspirere til de smukkeste ting, man snildt kan lave selv, skønne steder i verden man gerne vil besøge og jeee looots of other good stuff.

Se for eksempel Sophie Sparvath Rams skønne opslagstavler her

Har de seneste år genopdaget, hvor skønt det føles i kroppen at lave et eller andet kreativt. Det er vigtigt at skabe plads i mit liv til at gøre det. Det gør mig bare gladere. På Pinterest er der, al den inspiration man har brug for til det her liv...............

 




Har længe drømt om at dekorere min egen campingvogn....

Jeg har undervurderet det at være kreativt top meget. Det er så vigtigt, i alt hvad vi har med at gøre, tror jeg: arbejde, familieliv og det er fantastisk at være kreativ sammen med sine børn og venner. Jeg kan takke min trang til at være kreativ for mange ting her i livet.

Nå nu går den ikke længere - skal i gang med at rydde et MEGA rodet hus op.

God - forhÃ¥bentlig  kreativ - weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner