søndag den 5. februar 2012

Jeg ønsker mig en gammel campingvogn

Det gippede helt i mig, da jeg så den fede campingvogn (som nogle af jer ikke kan se desværre) på Pinterest. I lang tid har jeg hemmeligt drømt om at få enten en lille campingbus eller endnu bedre, min egen lille campingvogn. Med plads til familien selvfølgelig.

Som jeg selv vil dekorere. Og male. Sy puder og gardiner til. Og lade kreativiteten få frit lejde og pakke censuren og fornuften sammen i en gammel avis og smide den væk.
       

Måske den så skulle se sådan ud?

Ville det ikke være fedt.

Bare en lille en.

Man må da kunne få gamle campingvogne smidt i nakken her i krisen? Hvordan får man fat i en?

1 kommentar:

  1. Hej Louise. Nu ved jeg ikke hvor gammel en campingvogn skal være eller hvor meget de må koste, men på www.campingvogne.dk er der en masse brugte campingvogne til salg fra både private og forhandlere - jeg kunne forestille mig der er nogen gode tilbud for tiden, hvor krisen stadig kradser rundt omkring :)

    SvarSlet

Jeg ææælsker dine hilsner