tirsdag den 7. februar 2012

Hvordan får jeg en god hjemmeside til min bog?

Så har jeg købt domænenavne til min bogs hjemmeside. Fik jeg nævnt at bogens titel bliver

"Det kan så let gå godt 
-med familien i udlandet"

Jeg har købt både:

www.detkansaaletgaagodt.dk

og www.detkansåletgågodt.dk

Jeg skal nu meget snart have nogen til at hjælpe mig med at integrere både blog og bogens hjemmeside, min egen hjemmeside og noget om yoga også. Hmmm - noget af en puslespil, jeg er ikke sikker på, hvad der er smartest.What to do?

Allerhelst vil jeg have en grafiker til at lave en flot hjemmeside til mig, but it costs it costs.

Har tænkt på om jeg måske skulle finde nogle dygtige kreative studerende, der kunne eksperimentere lidt. 

Jeg har fået billedmateriale tilbage fra grafiker Mette Schou og her er et eksempel på kapitelforside:




Fedt at tingene begynder at materialisere sig. Nu skal vi bare have hende redaktør Heidi Korsgaard hjem fra rejse - så vi kan få den bog UD! 

Hvad bilder folk sig også ind, sådan at rejse ud i verden - alene med 4 årig datter.........3 måneder.... i Asien, New Zealand, Australien.........suk.

Synes det er så sejt, hun gør det, og er kun lidt misundelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner