torsdag den 19. januar 2012

Bogaften i Århus

I aften skulle jeg have været til et spisearrangement i Kristines klasse. Men jeg tager ikke med. Der er ellers rigtig mange søde forældre for eksempel hende her, hvis blog emmer af hygge og ro. Hun er så meget sig selv og står ved, hvem hun er. Det synes jeg er fedt. Det er vist det, man kalder autencitet.

Kristine har både søster og far med, som er verdens sejeste festarrangør - forældregruppen er heldige med ham - for eksempel har han lige fikset en candy floss maskine til dem i aften (just in case, de ikke skulle få sukker nok).

Alligevel har jeg lidt dårlig samvittighed. Men det sidder sgu i mine gener og forsvinder nok aldrig. Og grunden til, at jeg nok har lidt dårlig samvittighed, er fordi jeg i aften skal noget, jeg hellere vil. Jo jo selvfølgelig skal jeg martres med, at jeg har valgt mig selv til her.

Jeg har glædet mig så længe, og købt billet for lang tid siden.

Jeg skal til foredrag i Århus. Og møde andre der skal/vil udgive en bog. Jeg skal høre om forlæggere, ebøger, muligheder på nettet med salg af ebøger, skrivekyndige, folk der selv har udgivet deres bøger og så videre og så videre. Relevant i denne tid, hvor forlag er pressede. Jeg glæder mig vildt meget.

Men ligenu overvejer jeg at tage en badering med, eller iføre mig en cykelbuks med ekstra polstring, for jeg har så dælans ondt i halebenet. Føles som at jeg har gennemgået en sædefødsel. Måske var det de tre hold yoga jeg havde i går?

Kan man få blå mærker på sit haleben? Og hvis ja, hvem kan man få sig til at sætte til at undersøge det?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner