torsdag den 12. januar 2012

Elsker at læse, om folk der læser.

Elsker du, ligesom jeg, at læse om folk, der elsker at læse? Denne blog er sjov. Amrit er sjov. Ligesom Maren. Og jeg grinede højt, da jeg så bloggen. For mig var det kærlighed ved første blik.

Man bliver endda opdateret med alle mulige spændende bøger, der er på markedet lige nu.

Får du dårlig samvittighed: "åhhh jeg læser også al for lidt"? Det er ikke det, der er min mening. Nyd det bare og lad dig inspirere (når det lykkes for mig, kan det også lykkes for dig, siger dronningen af dårlig samvittighed).

I dag skal jeg starte nyt yogahold op.  Jeg er glad for den erfaring, jeg har fået i sidste sæson, som var min første. Men er også spændt, kan jeg mærke. Sådan at møde 12 nye mennesker. På et hold jeg har overtaget fra en anden, vel at mærke. Det kræver, at man er rimelig velfunderet i sine egne gummistøvler og i sin egen yoga, for man bliver stærkt sammenlignet (ja med mindre man gider at ligge og ralle på gulvet - sådan rent psykisk). Og selvom de ikke siger det, VED jeg de tænker:  "hmmm, det var for hårdt, det var ikke hårdt nok, det var for langtsomt, det var for hurtigt, øv vi lavede ikke den, vi plejer yada yada yada......."

Og det må de godt.

Kan sgu sagtens være sådan en, der nonchalent kaster med hovedet, og siger om min form for yoga:  "take it or leave it". Men det er løgn. Det er jo ikke sådan, jeg har det. Selvfølgelig bliver jeg påvirket af deres vurderinger. Mon de kommer igen?

Jeg holder af min egen yogaform, og som en sagde til mig "den er der rigtig rigtig mange mennesker, der har brug for". Jeg læste i går et eller andet sted, at undersøgelser viser, at hver 4. kvinde har ondt i livet. Det vil altså sige, at der er omkring 500.000 danske kvinder, der går rundt og er ret mismodige og ramt af mindreværd. Det er altså rigtig mange, synes jeg.

I hører nærmere om min debut. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner