lørdag den 28. januar 2012

Yoga workshop

I dag har jeg været til yogaworkshop hos Jette og Hartwig Quelle, hvor jeg selv er uddannet. De havde inviteret en gæv kvinde som har beskæftiget sig med yoga i 42 Ã¥r. 

Det er dejligt selv at få inspiration, både til undervisning, men også til min egen yoga praksis. Jeg har fået lyst til at lave flere øvelser i flow.

Pia Due er en spændende kvinde. Hun er 67, bor i Portugal på en båd, er stærk som en okse og smidig som en 10 årig. Sådan ser hun i hvert fald ud. Roen stråler fra hende. Hun afholder selv yogaferier i Provence og i Portugal.

 













Ahhh fedt selv at lave så meget yoga og bare modtage, og skønt igen at se alle de skønne yogakvinder i mit liv.



Her er et lidt ældre billede fra det skønne yogalokale.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ææælsker dine hilsner