tirsdag den 31. januar 2012

Hemmelige tips til Vietnam

Jeg har tænkt mig at samle mine tips til Vietnam i en lille ebog, som skal udgives i forbindelse med min bog "Det kan så let gå godt - i udlandet med familien" som udkommer til Maj.

Jeg er så glad for den. Alene titlen gør mig glad:-)

Her kommer første side i ebogen - som jo slet ikke er redigeret endnu.
Det ægte Vietnam

  Louises hemmelige tips til din rejse
Kære Læser

Drømmer du om at rejse i Vietnam, opleve den asiatiske atmosfære, maden, de smukke rismarker og de eksotiske og farverige minoritetsstammer?

I denne hemmelige guide finder du mine personlige guldkorn til DIN rejse ind i  – Det ægte Vietnam.

Jeg har sammen med min familie igennem flere år rejst i landet. E-bogen indeholder mine egne særligt udvalgte steder. Her er der tale om steder, hvor der er fedt! Hvor der er smukt. Hvor det ægte vietnamesiske liv leves.

Lad dig inspirere til din egen helt personlige rejse til Vietnam.

Bogen er helt sikkert noget for dig, hvis du vil:

·      holde ferie sammen med familien

·      på vandreture i smukke naturområder

·      på romantisk ophold med den eneste ene

·      på forkælelsesferie med lækkert mad, yoga og overnatning i lyden af bølgernes skvulpen

·      stifte bekendtskab med Vietnams folkloristiske kulturskatte.

Rigtig god fornøjelse!

Kærligst,

Louise



1 kommentar:

Jeg ææælsker dine hilsner